Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Saskia Korevaar - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Saskia Korevaar - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

03 Juli 2015 | Indonesië, Denpasar

Bepakt en bezakt met taxi naar Schiphol. Vertrekhal 3. Ik pak m'n telefoon erbij om te kijken of mama en papa al aangekomen zijn met de trein. Ik kijk op en daar komt moeders al aangelopen. Op naar de incheck bali van Garuda. Inchecken, zware koffers afgeven, door douane, contole en ga zo maar door. Gate G. Lekker dichtbij. Alle shopping al thuis gedaan. Niets nodig. Alleen nog een bak Starbucks.
Vliegtuig vertrekt op tijd. We zitten niet met z'n vieren naast elkaar, maar dat maakt niet uit. Goed excuus om regelmatig op te staan en te wandelen.
Tess en ik hebben de derde stoel in de rij over. Na t eten en wat filmpjes en spelletjes op het 'teeveetje van Garuda', nog een verhaaltje en dan zoekt Tess een lekkere houding en tukt zo de eerste vlucht weg.